بسته خبری تجارت و صادرات-20 تیر 1400

بسته خبری تجارت و صادرات-20 تیر 1400

مهر/تولید فولاد افزایش یافت

بررسی‌های آمار مربوط به تولید و مصرف محصولات فولادی نشان می‌دهد که در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۱، اگرچه تولید فولاد افزایش یافته اما بیشتر در داخل کشور مصرف شده و صادرات سهم ناچیزی داشته است.

 

فارس/نخست‌وزیر اُردن: از روابط با ایران استقبال می‌کنیم!

نخست وزیر اُردن با تأکید بر اهمیت برقراری روابط با ایران، گفت که امان هرگز با ایران به عنوان منبع تهدید برخورد نکرده است.

 

وزارت صنعت معدن و تجارت/آمارها نویدبخش جهش صادراتی در کشور است!

فاطمی امین عنوان کرد: نخستین شاخص و موفقیت در کشور، ثبات در اقتصاد است و تحقق آن رشد و پیشرفت را به دنبال خواهد داشت؛ امیدواریم با همکاری صادرکنندگان جهشی در حوزه صادرات داشته باشیم زیرا آمار و ارقام نویدبخش این موضوع است و در بهار امسال نسبت به سال گذشته جهش چشم‌گیری داشته‌ایم و امسال نیز شاهد عددهای به نسبت بالاتری خواهیم بود، ضمن این‌که در کیفیت صادرات نیز می‌توان به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کرد.

 

سازمان توسعه تجارت/هیأت تجاری ایران عازم صربستان شد!

‌هیات تجاری ایران به سرپرستی معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت و به منظور توسعه روابط تجاری عازم صربستان شد.این سفر 5 روزه با هدف توسعه همکاری‌های دوجانبه، پیگیری موضوعات مطروح شده در کمیسیون مشترک دوجانبه و برنامه‌ریزی برپایی دور بعدی اجلاس این کمیسیون در ایران و توسعه مناسبات تجاری انجام شد.

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

طراحی سایت