دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ:

با پیشرفت بیشتر تکنولوژی روش های تبلیغات نیز باید به روز باشند. رفتار و عادات مشتری این روز ها با مشتری سال های قبل متفاوت است به همین دلیل شیوه ی تبلیغات و فروش و ارتباط گیری با مخاطب نیز باید متفاوت و جدید شود.دیجیتال مارکتینگ راه‌حلی ساده، کم‌هزینه و در دسترس برای معرفی محصولات، خدمات و توانمندی‌های شما است که باید زیرساخت‌های آن فراهم شود تا دسترسی مستقیم به وجود آید و ارتباط سریع را ممکن شود.

شبکه های اجتماعی

امروزه کمتر کسی است که از شبکه های اجتماعی استفاده نکند.بازاریابی در شبکه های اجتماعی یکی از بهترین و ارزان ترین روش های بازاریابی دیجیتال است. حجم مخاطب فعال بالای شبکه های اجتماعی بازار خوبی را برای فعالیت برند ها و معرفی محصولاتشان فراهم آورده است. جالب این جاست که استفاده از این بازار پرمخاطب مجانی است. ایجاد یک صفحه و نمایه در فضای مجازی به شما اجازه می دهد هم محصول خود را به مشتری معرفی کنید و هم با مشتریان خود در یک دیالوگ قرار بگیرید و با آن ها ارتباط داشته باشید.

سئو

بسیاری از روش های بازاریابی دیجیتال مشتری را در نهایت را به سمت تارنمای شما هدایت خواهد کرد. حالا وقت این است که یک مشتری احتمالی را تبدیل به یک مشتری حتمی کنید. برای دستیابی به یک رنک خوب داشتن سئو خوب حیاتی است. سئوی مناسب محتوای تارنما را به پایگاه داده ی موتور جستجو اضافه می کند. با یک سئوی خوب دسترسی مشتری را به وبسایت خود راحت تر کنید و تجربه ی کاربری لذت بخشی را برای او به یاد بگذارید. دقت کنید که در بازاریابی دیجیتال هر یک خرید موفق برای شما چندین خرید احتمالی را هم در پی دارد، پس یک تجربه ی بد می تواند برای شما به قیمت از دست دادن چندین مشتری تمام شود.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا یک رویکرد بازاریابی استراتژیک است که بر تولید و نشر محتوایی ارزشمند، مرتبط و پیوسته با هدف جذب قشر خاصی از مشتریان، متمرکز است. مشتری ها امروزه دنبال اطلاعات هستند. خرید آگاهانه و از روی شناخت مطلوب اکثر مشتری هاست. هدف اصلی بازاریابی محتوا تبلیغ محصول نیست، بلکه ارائه ی اطلاعاتی کاربردی و واقعی به مشتری است. بازاریابی محتوای موفق می تواند منجر به وفاداری یک مشتری به برند شما شود.در اصل فرق اساسی بازاریابی محتوا با دیگر روش های بازاریابی در همین دو کلمه است، محتوایی ”قابل استفاده“ و ”مرتبط“ نه صرفا با هدف تبلیغ یک محصول بلکه برای ارائه ی اطلاعاتی کاربردی که می تواند منجر به یک مشتری وفادار شود. البته بازاریابی محتوا جانمایه ی تمامی تبلیغات دیجیتال است و برای یک بازاریابی موفق باید محتوای جذاب و قابل استفاده داشت. ما به صورت پیوسته محتوایی آگاهی بخش به زبان بازار هدف شما تولید و منتشر می کنیم.

اد مارکت

داشتن یک سئوی خوب می تواند شما را در صفحه ی اول موتور های جستجو قرار دهد، اما نتیجه ی اول یا دوم بودن همیشه به این سادگی نیست. با توجه به این که فرق زیادی بین نتیجه ی اول با پنجم است، اول بودن می تواند تاثیر خیلی مهمی در میزان بازدید محصول شما داشته باشد. حالا برای دستیابی به این هدف چه کار می توان کرد؟ از ادمارکت ها استفاده می کنیم! در ادمارکت ها، با تعیین چندین کلید واژه ی اساسی و مشخص تضمین میکنیم که هر وقت این لغات در موتور مورد جستجو قرار گرفت تارنما، محصول شما را در نتایج اول نشان دهد. در ادمارکت ها تشخیص و طبقه بندی کلید واژه هایی که به رسیدن مشتری به شما منتج شوند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بازاریابی موبایلی

بازاریابی موبایلی امروزه از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که هشتاد درصد افرادی که به اینترنت متصل هستند از طریق تلفن همراه هوشمند این اتصال را برقرار کرده اند. بیش از نیمی از زمانی که مشتری در روز صرف رسانه های سرگرمی می کند مختص تلفن همراه او است. پس باید محصول و محتوای تبلیغی شما از طریق موبایل به سادگی قابل دسترسی باشد. تبلیغات در بستر موبایل از جمله در نرم افزار ها، مرورگر ها، تبلیغات بر مبنای موقعیت مکانی، تبلیغات از طریق QR کد، تبلیغات پیامکی و مناسب سازی محتوای تبلیغی شما برای بستر موبایل همه از جمله روش های مورد استفاده در بازاریابی موبایلی است. بازاریابی موبایلی آینده ی قریب الوقوع بازاریابی است و اگر برای محصولتان از این نوع بازاریابی استفاده نمی کنید ممکن است که از غافله جا بمانید!

ایمیل مارکتینگ

یکی از بخش های بزرگ و اساسی بازاریابی دیجیتال، قطعا بازاریابی ایمیلی است. با استفاده از این روش می توان مشتری ها و سرنخ های تبلیغاتی که ایجاد شده است را حفظ و تقویت کرد. با ایمیل می توانید ارتباط مداوم و شخصی با مخاطب خود داشته باشید. اما استفاده از بازاریابی ایمیلی کمی حساس است. تبلیغ ایمیلی شما نباید صرفا یک ایمیل دیگر در بین دریایی از اسپم های روزانه باشد. برای بازاریابی ایمیلی موفق باید با توجه به بازار هدف سناریو های مختلف تعریف کرد. ارسال ایمیل های هدفمند، با استفاده از محتوای تبلیغی مناسب، به صورت دوره ای و یا مناسبتی می تواند یک سرنخ بازاریابی را برای شما نگه دارد.

تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی یک استراتژی کم هزینه و البته کم بازده است. به علت هزینه ی کم این نوع تبلیغ می توان تعداد آن را بالا برد تا احتمال موفقیت در این استراتژی تبلیغی افزایش یابد. تقریبا با هر بودجه‌ای می توان تبلیغات کلیکی را شروع کرد. می‌توانید در شبکه‌ای به گستردگی هزاران وب سایت و اپلیکیشن خارجی، هوشمندانه ‌تر و با بودجه تبلیغاتی کمتر، تبلیغات آنلاین را تجربه کنید. از ویژگی های خوب تبلیغات کلیکی تنوع سایت‌ها و اپلیکیشن‌های این نوع تبلیغ است که پیام شما را به بهترین و گسترده‌ترین شکل به کاربران نمایش می‌دهد. تبلیغات کلیکی تبلیغاتی پویا محسوب می شوند، با تبلیغات کلیکی شما می‌توانید استراتژی تبلیغاتی خود را تحت مشاوره ی ما به نحوی که می‌خواهید طراحی کنید، انواع هدف‌گذاری را در کمپین اعمال کنید و با تکیه بر تکنولوژی تشخیص و حذف کلیک‌های غیر حقیقی بیشترین بهره را از این نوع تبلیغات ببرید.

نیاز به مشاوره دارید ؟!؟!

با ما تماس بگیرید

طراحی سایت