کارگاه اقتصاد مقاومتی آیکو

تجارت اسلامی

کارگاه اقتصاد مقاومتی آیکو

برگزاری کارگاه یک روزه اقتصاد مقاومتی آیکو با حضور مدیران جامعه المصطفی
به گزارش روابط عمومی آیکو؛ اولین کارگاه ویژه اقتصاد مقاومتی با رویکرد بهره وری در تجارت اسلامی و جایگاه ارزشمند صادرات کالا و خدمات در جامعه المصطفی(ص) برگزار شد.
در این کارگاه که با حضور اساتید دانشگاه و حوزه برگزار شده بود پیرامون تجارت اسلامی و روش های توانمندسازی فعالان و علاقمندان صادرات در کشورهای اسلامی بحث و مطالعه شد.

 

اقتصاد مقاومتی

 

 

 

اقتصاد مقاومتی

 

گفتنی است؛ آیکو به عنوان مجموعه ای پیشرو در عرصه صادرات؛ با توجه به جایگاه تجارت اسلامی و لزوم بازآموزی مفاهیم صادرات بین المللی در نظر دارد جلسات و کارگاه های علمی را با حضور علاقمندان و موثرین حوزه و دانشگاه برگزار نماید.

 

تجارت اسلامی

 

همچنین مسئولین مرتبط و مدیران حوزه صادرات می توانند از نتیجه بررسی ها و طرح های ارائه شده در راستای رشد صادرات کشور و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی استفاده کنند.
در کارگاه یک روزه ای که در جامعه المصطفی برگزار شد؛ دکتر زنگنه؛ استاد دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین صدر؛ استاد حوزه، دکتر مطهری نیا؛ مدیرعامل شرکت شتابدهی صادرات و بیژن لطفی؛ کارشناس ارشد فرهنگ و رسانه، مطالبی را پیرامون جایگاه صادرات و تجارت اسلامی بیان کرده و به بحث گذاشتند.

 

اقتصاد مقاومتی

 

شرکت شتابدهی صادرات(آیکو)؛ در راستای محقق شدن اهداف اقتصاد مقاومتی با بررسی جوانب مختلف و استفاده از نظرات اساتید و صاحبنظران تجارت؛ پلتفرم ویژه ای برای ارائه کالاهای ایرانی شاخص در فضای بین المللی تهیه کرده است که بزودی رونمایی خواهد شد.
آیکو به تولید کنندگان کمک خواهد کرد تا محصولات خود را در فضای بین‎المللی به صورت کاملا علمی ارائه نمایند.

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

طراحی سایت