فراخوان جذب نیرو در خارج از ایران

جذب نیرو

فراخوان جذب نیرو در خارج از ایران

شرکت مشاوره مدیریت نوین از هم‌وطنان عزیز خارج از کشور دعوت به عمل می‌آورد تا در فراخوان جذب نیرو ی شرکت‌های تجاری و صادراتی بین المللی ایران شرکت کنند.

با توجه به نیاز گسترده‌ی شرکت‌های ایرانی برای توسعه‌ی فعالیت‌های خود در خارج از مرزهای کشور نیاز به نیروهای محلی بیش از پیش احساس می‌شود.

دانشجویان عزیز خارج از کشور می‌توانند به منظور درآمدزایی مناسب می‌توانند با جذب نیرو و استخدام در شرکت‌های ایرانی فعالیت‌های مربوط به زمینه‌های فنی و بازاریابی را برعهده بگیرند.

بر اساس برنامه برنامه ششم توسعه یکی از اولویت‌های اقتصادی کشور در سیاست‌های خارجی جذب دانش و نوآوری از کشورهای صاحب آن، گسترش بازار صادراتی، ارائه خدمات فنی و مهندسی و همچنین انتقال نیروی کار می‌باشد.

مجموعه‌ی این فعالیت‌های اقتصادی به تولید ناخالص ملی کمک شایانی می‌کند.

دانشجویان خارج از کشور به دلیل تحصیل در دانشگاه‌های معتبر و آشنایی با محیط گزینه‌هایی ایده‌آل برای شرکت‌های ایرانی علاقه‌مند به توسعه بین‌المللی، حساب می‌شوند. اگر به خارج از مرزهای ایران مهاجرت کرده‌اید یا به تحصیل می‌پردازید می‌توانید جزئی از تیم بازاریابی شرکت‌های ایرانی باشید و درآمد کسب کنید.

بیشتر نیروهای مورد درخواست بازاریابان محلی می‌باشد که فعالیت‌های بازاریابی بین المللی موسسات تجاری ایرانی بدون آن عملا امکان پذیر نخواهد بود. از این رو بسیاری از شرکت‌ها تصمیم به سرمایه‌گذاری مناسبی در این زمینه گرفته‌اند و برای کسب جایگاهی مناسب در بازارهای بین‌المللی به دنبال نیروهای مقیم در خارج کشور هستند.

اگر خود مایل به همکاری در زمینه بازاریابی برای شرکت‌های ایرانی هستید در این فرخوان ثبت نام کنید.

و یا اگر کسانی را که علاقه‌مند به مشارکت هستند(چه هموطنان ایرانی چه دیگر مقیمان کشور مقصد) می‌شناسید، لطفا آن‌ها را به این کمپین معرفی نمایید. از افراد متقاضی برای مصاحبه دعوت به عمل می‌آید که داشتن تجربه‌ی شغلی پیشین مزیت به حساب می‌آید.

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

طراحی سایت