برگزاری نمایشگاه اینوتکس در تهران

نمایشگاه اینوتکس

برگزاری نمایشگاه اینوتکس در تهران

هشتمین نمایشگاه‌ بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) در طی روزهای 19 تا 22ام خردادماه 1398 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد.

این نمایشگاه به همت پارک فناوری پردیس و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دایر شد.

شعار اصلی این دوره «اکوسیستم نوآوری و فناوری» زیر یک سقف بود که با هدف بهبود تعامل بین سرمایه‌گذاران، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های فناوری اجرا گردید.

بیش از ۴۰۰ استارتاپ، شرکت فناوری، شتابدهنده، پارک فناوری، مخترع، مرکز رشد، سرمایه گذار خطرپذیر، منتور و مشاور در این نمایشگاه حضور داشتند و با استقبال بیش از 8 هزار نفر علاقه‌مند روبرو شدند.
درکل می‌توان رویدادهای کارآفرینی دنیا را در چهار زمینه‌ی شبکه‌سازی، آموزش، سرمایه‌گذاری و همکاری و مشارکت دسته بندی کرد و اینوتکس هرسال با شناسایی این رویدادها و با همکاری اجراکنندگان این رویدادها، از آن‌ها در نمایشگاهی بین المللی میزبانی می‌کند.

برخی از این رویدادها پیش از برگزاری نمایشگاه اجرا می‌شوند و نتایج آن‌ها در اینوتکس منعکس می‌شوند.در طول 4 روز این دوره از نمایشگاه بیش از 30 رویداد مختلف از جمله جلسات بین استارت‌آپ‌ها و سرمایه گذاران، جلسات B to B و جسات مشاوره نیز تشکیل شد و به جذابیت‌های آن افزود.
از رویدادهای مهم خلال این جشنواره می‌توان به مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسه اشاره کرد که با همکاری کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد (ESCAP) و با حضور نمایندگانی از 63 کشور برگزار شد.

سی و نهمین نشست روسای پارک‌های علم و فناوری کشور هم در زمان برگزاری نمایشگاه با هدف بررسی آخرین تحولات در حوزه‌ی پارک‌های علم و فناوری و ارائه‌ی نظرات کارشناسی درمورد توسعه‌ی فناوری و کمک به فناوری انجام شد که با حضور رییس پارک فناوری پردیس و دیگر روسای پارک‌های علم و فناوری همراه بود.

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

طراحی سایت