بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا چیست؟

بیل گیتس می‌گوید «محتوا پادشاه است»، پس بازاریابی محتوا نیز برای هر کسب و کاری به منزله‌ی اهرم قدرت می‌باشد.

این جمله را شاید بارها شنیده باشید و شاید برایتان تکراری باشد اما هیچ‌گاه از اهمیت آن کاسته نمی‌شود. در دنیای امروز تبلیغات در همه جا دیده می‌شود و اطلاع‌رسانی‌های آموزشی نیز از هر پلت‌فرمی قابل دسترس هستند.

از شبکه‌های اجتماعی گرفته تا تلوزیون همه برای جلب توجه مخاطب کانال‌های موصری هستند.

اما بسیاری از این روش‌ها به نوعی مزاحمت ایجاد می‌کنند و این حجم از تبلیغ برای خیلی‌ها زننده هستند.

امروزه مردم خود مشکلات خود را بهتر می‌شناسند و برای پیدا کردن راه حل سری به موتورهای جستجو می‌زنند و نیازها را سرچ می‌کنند. درست در همین جاست که شما باید حضور داشته باشید.

این یک رویکرد بازاریابی درونگرا است که شما با تهیه‌ی محتوایی مفید و پاسخگوی نیازها در دسترس مخاطبان قرار دارید و آن‌ها هستند که به سراغ شما می‌آیند.
بازاریابی محتوا امری کوتاه مدت نیست و شما باید با توجه به کسب و کار خود و راهکارهای، خدمات و محصولاتی که ارائه می‌دهید اقدام به برنامه‌ریزی نمایید.

اگر محصولی را به فروش می‌رسانید درمورد آن توضیحات ارائه دهید، از مزیت‌های آن بنویسید و از فلسفه‌ی پشت طراحی محصولات خود بگویید.

بازاریابی محتوا می‌تواند با چند هدف اجرا شود.

بازاریابی محتوا به برندینگ شما کمک می‌کند، در معرفی محصول جدید به کار می‌آید، ارتباط شما را با مخاطبان بالقوه افزایش می‌دهد، می‌تواند باعث افزایش حس وفاداری مشتریان شما شود.

چرا که برای آن‌ها اطلاعات موردنیازشان را فراهم می‌کنید و سر آخر شما می‌توانید با هدف فروش بیشتر با قرارگیری در بالای نتایج جستجو از آن بهره ببرید. همه‌ی این کارها با بازاریابی محتوا امکان پذیر است که متن شما باید کیفیت مناسب را داشته باشد خصوصا محتوای تبلیغاتی، چرا که در تبلیغات نیاز به جلب نظر سریع مخاطبان خود دارید.

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

طراحی سایت