بسته خبری تجارت و صادرات-16 تیر1401

بسته خبری تجارت و صادرات-16 تیر1401

تسنیم/گرمایش جهانی “اقتصاد” را دگرگون کرده است!

دبیرکل انجمن علمی اقتصادی شهری ایران گفت: گرمایش جهانی تأثیر مستقیم بر اقتصاد کشورها به ویژه کشورهای در حال توسعه خواهد داشت و این تغییرات اقتصادی علاوه بر بخش های کشاورزی، انرژی و سلامت، تغییراتی هم در عرضه کالا و خدمات ایجاد خواهد کرد.

 

اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی تهران/اعزام هیات تجاری بخش خصوصی ایران به اجلاس کمیسیون مشترک همکاری­ های اقتصادی ایران و بلاروس

مقرر است هیات تجاری بخش خصوصی کمیسیون مشترک از طرف اتاق بازرگانی تهران و متشکل از فعالان بخش خصوصی اتاق­ های بازرگانی سراسر کشور  از تاریخ 3 لغایت 8 مردادماه 1401 به این کشور اعزام گردد.

 

اتاق ایران آنلاین/بروکراسی اداری در بنادر مانع جذب سرمایه‌گذاری است!

فعالان اقتصادی در نشستی با مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی از مشکلات حمل‌ونقل دریایی و گردشگری دریایی گفتند؛ نرخ تعرفه‌ها، تجهیزات نامناسب، مسائل زیرساختی و عدم لایه‌روبی، مهم‌ترین مشکلات بنادر در ایران است.

 

اتاق ایران آنلاین/احیای وزارت بازرگانی از شکل‌گیری تضاد منافع میان وزارت‌خانه‌ها جلوگیری می‌کند!

محمد لاهوتی، رئیس کنفدراسیون صادرات با حمایت از ایجاد وزارت بازرگانی، می‌گوید: احیای وزارت بازرگانی به تنظیم معقول بازار کمک کرده و از چندگانگی تصمیمات و شکل‌گیری تضاد منافع میان وزارت‌خانه‌ها جلوگیری می‌کند.

 

مهر/مردم به زودی شاهد نتایج سرمایه گذاری شرکت های بزرگ خواهند بود.

رئیس‌جمهور: شرکت‌های بزرگ اقتصادی به عنوان جریان پیشران اقتصاد کشور فعال شده‌اند و مردم در آینده نزدیک ثمرات و نتایج این اقدامات را شاهد خواهند بود.

 

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

طراحی سایت